hejsvejs i lingon skogen

haha, är det bara jag som tycker det är roligt att skriva rubriker? (; haha...typ dom som är roligast och lääsa ju! ;> inte för att mina är så speciellt roliiiga meen (;
fyfan, jadu..vad har hänt i helgen? TYP ingenting..suttit i stallet och häckat i sju timmar idag, fyfan..frös faen ihjäl..kom dit vid åtta och släppte ut dom, sen satt jag där till tre, då fick jag skjuts! skulle fan få min vilja igenom och ha skjuts hem! tänker fan inte ta order.. det värsta jag vet, iaf idag..när jag hade damp. så satt och vänta till tre, sen fick jag skjuts! (Y)
imorgon är det match, gött mos..är i ludervika. kul jul..ska ta ut hästarna imon också = gå upp åtta? sen samling halv elva! är så jävla tröttttt...
fyfan vad skönt, hähhä...min syster åker till austrualien på tisdag! HON blir borta i hela FYRA månader! :D hähähäähhähä..slipper man bråka på FYRA månader! nejdå, ska sluta vara dum, kanske saknar 1 % AV alla mina 1000000000000000 %. det är ju lite iaf!
men tjaaa...vad ska man skriva? typ suttut här och planerat lite inför GÖÖTEBORG, VAD jag ska handla åå så, är så shoppningsugen...sitter och planerar vad jag ska köpa till sommaren? hahaa, cp jag är..
menmenmen, önskar att jag vore rik.

Brooker Topp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback