hejhejhej

shit fitt också, har glömt att uppdaterat, jag suger även fast jag är så jävla bra!
aja, iigår var jag iaf på bio, med anna panna, sara para, jullan pullan och sofia the best!
såg somsagt luftslottet som sprängdes, nyasta männ som hatar kvinnor, eller den tredje filmen, och den sista! ;)
den var väl helt okej, fast i slutet hållde jag på att då, fett lääskig! :S haha ;)
men först så åt vi thai mat, prata skit osv..hha, nejdå! och sen drog vvi och kollade på herrmatch, mums vilka grabbar ;) hahaa...
eller som anna sa; MHHHHM STORA GRABBAR.
matchen slutade iaf 3-3 till er som ville veta dää! (;
sen vidare på ishockeyplan där vi halkade runt i sisådär 5 minuter. ---> sött och surt -----> biioN!
och tjaaa, det var väl den dagen? :D

idag så har jag skrattat till 100%
fyfan, jag och jennifer var ute och red, och jag blev jääligt våt, hahah...misstolka mig ikke!
sen så stack calle och tabben med moi och jennifer, tabben gjorde en riktig TABBE! ;) hahah..
dom bockade och var helt galna, och jag och jennifer spelade cp-störda, fast vi kanske inte ens behöver spela?
;)
aja, dock ska vi iaf ställa upp i;
IDOL 2010,, är seriös..fast vi kommer dock inte vara seriösa!! =) hahaha
för att vi ska vara med i TV, så äre bara!
sommaren ska bli best som en liten hest

VÅT PUSS
/  från en våt sofia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback