hej

rolig rubrik...heJ?
fyfan, jag dör.. mitt liv suger hårt just nu!
jag känner mig så allmänt trött och störd och äckligt jävla down! gillas inte.
plus att jag har as mycket i skolan just nu, men inte så konstigt, eftersom jag skjuter upp sakerna hela tiden!
OKEJ, för er som hatar att plugga, gå inte samhäll! hahah, ganska logiskt.
aja, har två inlämningsuppgifter till imon, läx-prov på torsdag, redovisning torsdag, redovisning idag och prov på fredag! KAN det bli bättre?
jag är såååå lycklig just nu! this is the moment in my life.
aja, ska iallefall sätta igång och sola på fredag *care*, läär ju bli brun till sommaren förfan? haha..


skit samma, får jag canscer så får jag, det är väl isåfall meningen, allting har en mening..
menmen! det behövs! jaja, nu ska jag väl göra klart dom härääära uppgifterna, sen är det dags för träniNG!
gött mos! saknar..sen blire höjdpunkten på onsdagarna: ANDRA AVENYN!

kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback