häyäyääyäyähähähäyähäähähyäh

okej, jag är trött...eller nej...eller ganska..
men åhh, orkade inte åka in till hedemora..skit samma, får komma dit någon annan dag.

seriöst, jag måste ha något problem med min högra skinka, för den liksom vibrerar? kanske skulle behöva massage? HAHAHHA, bra raggningsreplik..den jag använder dagligen! eller inte...
åhh, jag som skulle ut och springa idag, jella shiiit..fan vad lat jag är, fan vad ffet jag är..jag har inte tränat innebandy på typ två veckor? men det har ju inte varit ngn träningsjävel heller, inte vad jag vet iaf. men på söndag då gäller det!

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH DIN MAMMA
jag vill typ tillbaka till min gamla klass just nu, där min humor fanns...hahah, känns som jag behöver skratta just nu,...HAHAHHAHHAHAAHAHAAHHAHAHAHA.. fan vad cp jag är...
åååååhhh kattis, jag vill städa dig med din städmopp / anton..
fyfan, jag garvar, sitter här och garvar för mig själv, mina egna skämt, åt mig själv, för att jag ser så jävla cp ut nu, hahahah.. seriöst, jag ska nog ringa BRIS---- barnens rätt i samhället, och säga att jag har 1 cm lång kuk med stake..så att han jag pratar med börjar skratta...HAHAH, som joel ringde, han var helt seriös i telefonen och ringde till bris.

joel: Jo, hej...jag blir mobbad i skolan, för att jag har en sån liten kuk
han som skulle prata: jaha, oj..det är ju inte kul att vara mobbad, men varför gör dom det?
joel: för att min kuk är 1 cm med stake...
han som skulle prata: HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHHA

seriöööööst, han som skulle trösta jjoel började ju skratta! hahahahah och det värsta var att joel pratade vväääärsta seriöst!
HHAHAHA
aja, nog om det, jag ska gå och gömma mig, vill inte se mig själv nåmer i natt.

GODNATTT SNYGGINGAR

kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback