en lista för att uppdatera lit! ;)

Klädsel
Vad har du på dig idag:
jeansleggings,grått linne,en grå kofta och en sjal.
Vad använder du just nu för skor:  mina svarta nike eller mina svarta pumps :P
Favoritfärg på kläder:  tyvärr svart, lite tråkigt men passar till det mesta!

Senaste person som
Sov i din säng:
JAG och oskar
Du pratade med:  pappa?
Du delade en drink med:  hum, jag delade drink med? typ turkiet kanske? :D
Du gick på bio med:  JA, det var sara, anna & julia!!
Du gick på stan med: Julia tror jag! kanske haha
Skällde på dig: DET finns ingen som skäller på MOI!

Senaste
Låt du hörde:
  leona lewis-better in time
Film du såg: din mamma firar jul 2
Mat du åt: OM jag ska vara seriös så har jag inte ätit någon riktig mat idag, ELLER JO, 1 KEBAB!!!
Kram: Det vet int ja nÅ!
Puss:  TROR det var snibb
Fest:  jadu, nuår?
Känslan:  aj min mage
Ilska: fyfan, PÅ INNEBANDYMATCHERNA, jävla horor, haha skojja!
Resa: I somras i TURKEY
Glädje:  när jag fick godis
Dröm: jadu, igår?
Boken du läste: det var nog : expert på att rodna
Personen du träffade: pa pa
Personen du pratade i telefon med:  kattis
Personen du fick sms av:  jennifer!
Gången du åt en 7-eleven korv:  öh, va e de? sju korvaar? :D
Gången du var utomhus:  när jag gick från kattis bil, hahh!
Gången du sov:  i natt och typ på naturlektionen :F
Gången hela din familj åt middag tillsammans: DET var ett tag sen
Saken du köpte: VARMA chips i vasahallen! :D

Om dig

Namn:  sofia therese westman
Ålder:  nybliven sex ton åriiing
Smeknamn: fia, sofia,fitt fia, fia med knuff, hah..ja!
Sysselsättning: skolan, innebandy,fotboll och ridning! ;)
Bra egenskaper:  haha, ja...allt? ;) nejjjdåå
Dåliga egenskaper:  kanske har ett jävla temperament när jag väl sätter foten till
Linje/klass:  SP1
Hårfärg:  BLONDY
Ögonfärg:  BLÅÅÅÅ
Skostorlek:  TRETTIO 7 SNESTRECK TRETTIO ÅTTA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback