DUDE, I HAVE MAN POWERS!

ojoj, dålig uppdatering av mig här!! ;)
straff! jag har blivit tillräckligt straffad idag genom innebandyträning, okej...styrka är inte direkt min grej? mina muskler är helt utPUMPADE såsom min rumpa! :(
ska inte skryta, men mina muskler är inte så himla märkvärdiga, ja..ser väl ut som en jävligt bra 16-årings muskel?
<---------------- like this
HAHAHA, frida hansson, du skulle varit på träningen idag, för våran drömkille va där, du skulle bara smäääääälta.
okej, han har svart hår, med massa svart skägg, men är nu sääääxigt rakad! haha..
BÖRJAR PÅ J****
MUMS
haha, min tisdag kunde int bli bättre! ;D
nej, imorgon är det onsdag, och jag ska IKKE försova mig!

KYSS

slidus

HAHAHAHAH åh ni är mina älsklingar (L)

2010-01-23 / 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback