BIG NOOOOOOOOOOOOOO

asså, hej jag heter sofia och jag har nyss idag vid tiden 08.31 brutit mitt nyårslöfte! jag försov mig, eller nej, det gjore jag faktiskt inte..jag orkade allmänt inte gå till bussen haha, va typ färdig med allt 08.16, jag ba; äh, vafan kommer aldrig hinna med den när den är så tidigt, nejnej, tror ni inte att bussjäveln kommer 08.27 vid mig, och jag hade fan hunnit med den, fan...nu fick jag dåligt samvete också, aja skit samma! jag får ändra på mina sovtider helt enkelt i guess my sweet child!
såå, ja..nu sitter jag här, får hoppas antaantaantanio sitter på bussen, då blire lire roligare!
men nu ska jag ta mig i dalen
skoja
nej, jag ska skicka ett sms till ngn i min klass, och be dem säga att jag är hos tandläkaren elr ngt liknande!

PUSS PÅER
KYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback