AVATAR

HONEY, IM HOME!
Nu är jag hemma från bion! fyfasen, riktigt bra film faktiskt! kanske lite lång, har as ont i rumpN, började klockan sju! hela 2 timmar och 45 minuter! ;)haha..
åh, är så kär i karaktärerna, dom är så fina! riktigt jävla vackra!
vill också ha en egen avatar! fan att man inte kunde photoshop, kunde ju iaf försökt göra en! menmen, se filmen! :) as bra, men sorlig :( haha..
fyfan, hållde på å dö, vilket jag oftast gör nuförtiden, hahha! :P var så jävla spännande i filmen, och jag var as nervös, och helt utan förvarning tog jag upp en dricka och börja dricka, heehe...och ja, det var tjejens dricka som satt brevid mig! man ba; HEHEH OBS! :*
haha, fyfan! mmeeen, idag har jag bestämt mig att jag ska lägga mig tidigt, eller tidigt å tidigt, men i skaplig tid iaf =) match imorgon, laddad som fan, efter all dricka, popcorn och godis som jag smällt i mig! ;) haha...men, ska väl köra på roddmaskinen som mamma köpte igår, as bra faktiskt! JÄÄVLIGT DRYGT! men det är bra, då träänar man rumpN, lår, och axlar! (Y)
nu ska jag eeeeta!
hejs
KYSS




SÅ jävla fin, eller hur?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback