usch fy och blä

hahah, shit sorry för dålig uppdatering, men har ju som sagt inte haft nå internet på år och dag..
jävla bondby!
alla mina dagar denna vecka har varit piss. fyfan. hemskt..
mår dåligt bara jag tänker på det, har skämt ut mig själv, fast det är väl inte en aning ovanligt?
hade match idag också, sög min balle..kuken i horndal, piss.. förlorade, 2-8, var fan inge pepp alls, helt jävla ofokuserad, cp!
skulle kört skoter idag, piss skoter, han gick bara på en cylinder! så nää, den kunde tamefan inte köras heller..skulle kö bil, näää, då hade han inte tid, fyfan..vilken värld jag lever i!!! fast ska vara glad att jag har internet!!! :D
men jaja!
vet faen inte vad jag ska skriva, antar att jag återkommer senare när jag har lite mer på hjärtat, är lite vilse i pannkakan just nu!

ÅÅHH, STÖRD JAG ÄR
sug min  päls

slurp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback