sofia

haha, brukar inte rubriken instämma till texten? har lagt märket till att mina aldrig gör det :( hahah..
jaja. kom nyss hem från stalää, fyfan vad kallt å rida..inte kul inte kul!
igår så liksom chillade ja ba hela dan! nice, eller ja på kvällen då!
sen tiittade jag på OS, herrarna förfan! jag och pappa hållde på faen på att väcka de döda när vi skrek!
skit bra att det blev guld och brons! (Y)
sen kollade jag lite halvt på fristyle, sen somna jaaaaaaaaaaaaa!
och jaaaaa..
haha, vad ska jag skriva? JUSTJA, fick en LCD tv av pappa igår! fast den är ganskaa liten, hehe..men ganska lagom till mitt lilla rum, så nu ska jag väl antagligen inviga den, eller hur säger man? får väl se vare blir för filM! :D kanske går ner och lånar en av fräddan!
nu återstår det fem dagar, sen sticker meine familie och lindborgs till göteborg!!!! fyfan vad hääärligt, jävlar vad jag ska bränna pengar! har faeen sparat i 1000 år! såå hä blir gött!
fredag-lördag-söndag!
menen, nu ska jag plugga....lär sätta fart nu!
ska skriva engelska, svenska...plugga tyska -.- kanske skriva reflektionsprotokoll o jag orkar!!!!!!! ;)
kul jul'

nej nu ska jag draaaa!
KISS IN THE MOOOOONLIGHT!
haha, tattig ja é
LA GO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback