SNOPP PLOPP MED SÅS

good music, good songs!
fyfan sitter vid övervåningen och fryser häcken av mig! finns det ingenting som heter värme? :(
haha, fyfan! just nu är jag allmänt övertrött, vet inte vad jag ska ta vägen..jag har INGE HÄR Å GÖRA!
saknar jan-åkes damputbrott :( saknar vår gamla klass överhuvudtaget!
är det någon mer än jag som har märkt att:
- när man sitter vid datorn och skriver, och den högra handen som man har på musen alltid blir iskall?
okej, misstolka inte detta, för vet inte hur jag ska omformulera det, så att det inte låter så....perverst?
hahah!
jaja!
OMG, KLOCKAN ÄR TIO ÖVÄÄ TOLV?
nu ska man ju sova! tänk alla små barn som ligger och sover nu, i drömmarnas land? undrar vad dom drömmer om?
säker mormors hängpattar!

innan jag avslutar detta, tänkte jag att ni skulle få läsa min och julias kärlesdikt! ( the orginal)

text och text: Sofia westman och julia olsson
DU GJORDE ATT JAG FÖLL PLADASK
- Jag såg dig i maj, du var stor och rest som en haj.
Jag såg dig i vår, du log på en bår, brevid dig satt roger, han åt piroger.
Jag såg att du log, det var då jag dog. Vi delade på en fanta som gjorde att jag fick banta.
Min mage den kurra precis som en murra. Du gav mig sedan ett äpple med mask, som gjorde att jag föll PLADASK!

erkänn att ni fick tårar nu? för att denna dikt berörde er inpå djupet!

DAGENS CITAT!
- Är du lite busig idag sofia?
- HIHIHIHIHI, AH, DET ÄR JAG! HEHEHEH



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback