KLEMENTIN

ahahhaha, alla ni har små klementiner, medan jag har meloner.......typ bara julia som fattar? :D

tjtjaaatja, nu har jag pluggat hela dagen lång, tjalalalalala!
nejdå! har jag faktiskt inte gjort! =) idag har jag varit en dutti flicka, inte gjort en endaste tabbe på hela dagen!
nåväl, skola idag, som vanligt...övertrött, som vanligt..hahah! ;) kan göra en kort sumrering utav dagens belopp!
* blablabla
* UTVECKLINGSsamtal
* free6 lektion i datasalen med sara och julia ;) haha, jaa..sedan märkte vi att hollie porrsurfade :O ´
OMG THE NIBBLELICKER!!!!!!!!!

sen så ritade jag min kropp på ett papper, ett jeeeettte stort papper, jag va supersize vs superskinny.
jag hade D-kupor, eller nej...typ ööööö kupor!
haha, störd jag är...sara skulle ta kort, men ack..de gick int nå..
aja, så nu sitter jag här och spanar..
nejnej, nu ská jag tvätta överhåret
och imorgon ska jag tillbringa en tid med de två kåtbockarna, herregud ;)

vilket seeeeriöst inlägg jag fick ihop!

AJA, hejdå mina söta klementinisar!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback