joel kinnaman, den snyggaste man kan se

fyfan, hur kan en människa vara så naturligt jävla snygg? sexig, het fet! haha...nej inte fet.
men han är så jävla snygg, smälter bara när man ser han! im in löööve! (;
innan jag dör ska jag ligga med han, 2010 nyårslöfte!!! skojja, lika oseriös som vanligt, men somsagt...HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!

jaja, sök på google om ni vill se bilder, orkar inte klistra in någon bild ;) Men ni vet säkert vem det är, han spelar i johan falk filmerna, bakåtslick, och spelar kriminell och rapporterar till poliserna ;) sen spelar han i bioaktuella snabba cash, som jag MÅSTE se!

AJA, nog om det...jag och julia har skrivit en as bra dikt idag, så jävla bra.
- JAG såg dig i maj, du var stor och rest som en haj, jag såg dig sedan i vår, du låg på en bår. Brevid dig satt roger, han åt piroger. du gav mig sedan en fanta som ledde till att jag banta.
aja, kommer inte ihåg nå mer, men finns i mobilen hah ;)
AJA, nu ska jag byta om sen blire profil eller inviduellt val eller vad det heter i hamre! ;)

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback