HORNDAL

fyfan, hatar att ha blogg just nu..
har ju en stenålders dator som går i 0,0001 km/ sekunden, laggar ju fan apa efter varje bokstav jag skriver, så näääää...jag har ingen motivation till att uppdatera direkt! (;
hästballe, hoppas jag får tillbaka min dator nästa vecka, för annars cuttar jag sönder mig själv..vilken hårding jag är!
;)
menmen, idag har det väl inte hänt...så mycket? matteprov = ekvationer..haha, fyfan säger jag bara, jag är ju inte direkt de där smarta snillet! ;)
imorgon? ska jag vara barnvakt åt grannens ungar! ;) haha..kul, eller inte..är ju inte direkt förtjust i skrikande barn, men dom där ungarna är ju ganska stora, så det går väl an.
jajajaajajajaja, kuk
hejdå
nu orkar jag inte skriva nåmer..
PUSS



failad bild på en failad människa, kan de bli bättre? tror inte det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback