fyfan, hur trött får man bli?

usch, fy och bläääää
är så jävla trött, men en bra lösning på det hela är ju att man går till sängs...
deprimerad, vill ha sommar NU NU NU! :(
vill ha pengar, mke pengar! $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
får väl ta mig i baken och försöka fixa fram nå sommarjobb, men inte lätt de elr! ;)
somsagt, idag har jag varit barnvakt och tre rättare sagt LIVLIGA UNGAR, fyfan..dog ju nästan, tur att jennifer va med å hjälpte mig, annars hade jag fan fått riktig sofia damp!
skulle egentligen varit från sex till 10, men blec till tolv ist ;S inte illa pinkat! den bästa lördagen 2010! (Y) ;)
nästa helg ska antagligen jag och jennifer lindström på fest i folkan, jaa...jennifer ska, få se om jag kommer in! (; får väl flörta lite med vaktisarna! =)) hähä
jaja, imorgon ska jag och jennifer träna i ridhuset, mke spännande!
sen ska jag plugga, fyfan vad najs ass0

NU ska jag gå ner och äta nattmat,
PUSS


OMG, GÖTEBORG OM TVÅ VECKOR? =D=D=D=D=D=D=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback