eeeeh...rompaaa? (A)

tänkte uppdatera lite snabbt nu innan läggdags! hähä!
aja, idag så har kag tillbringat den mesta delen med jennifer, gick upp nio, ååkte till stallet och red till ridhuset med jenniga! var så roligt så! calle skötte sig exemplariskt! ;* känns så jävla härligt nu, ska anmäla mig till svärdsjö nu och falun, blir nog LB;1 OCH LA;1, får ju inte rida nåmer LC;1 :( haha,,men men, dom är ju inte nå roliga å rida heller!!
men nu jävlar ska jag hålla i träningarna med gammelgubben, tänk att calle balle blir 16 år? :S shit, han är ju faktiskt gammal. så bäst att hålla hans stela benisar i trimm! ;) nejdå, han är väl egentligen 13 år sisådär enligt veterinären! och han beter sig som fyra! häähähähäh...ROMPA, min och jennifers film eger! ska lägga ut den på tuben sen, tur att man inte ser mig! ;) haha, hör bara min hemska röst! 90 % av allt jag säger innehåller CHALLA CHALLA! hehehe, vi e best ingen protest!
aja, nu ska jag packa ordning alla grejjer till skolan sen ska jag sooooova!
PUSS PÅ ERAN........ROOOOOOOOOOOMPA!

lavv ya!
KYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback