baby we had it, it was magic, i was flying, now im crashing

hätsväjs..
idag vare skola och nk prov! det gick väl sådär för min del, hä visar sig väl va det blir för resultat! ;)
sen efter skolan solade jag sara och jullan pullan! nice
jaja, imorgon är det match! i vasahallen! :D
faaen, vet inte vad jag ska skriva? men jaaaa..........justja
det var träning idag också, dressyr! =) det gick väl helt okej, kiropraktorn ska komma och titta på honom, för min häst är lite stel och creepy i sina sidor, haha! =) okej, nu vet jag inte direkt hur många hästmänniskor som läser min blogg, men iaf..vanligtvis brukar en häst ha en svår sida och en lättare sida..eller ja, så är det väl med alla, som högerhänt eller vänsterhänt..calle har alltid haft svårt för höger sidan, och nu är det nämligen så att han har blivit hur jävla fin som helst i höger traven, men HAN är hemsk i höger galoppen, ostadig och orkar inte bära sig själv riktigt som i sin traav. Och sen i vänster traven, är han också as svår, han är ganska stadigt, men går fint när han väl går. Och sen när man kommer till vänster galoppen är han underbar, han bär sig själv och är så jäävla nice! :) ahaha, men ja...tycker inte ni att det låter lite cp att han är lätt i höger trav, svår i höger galopp, svår i vänster trav och lätt i vänstergalopp. Antagligen har han någon låsning i bogarna som gör att han inte kommer ner i den rätta formen! så det är säkert en kiropraktorsak! ;)
allting löser sig!
nu ska jag susa ner till soffan och titta på SOLSIDAN!
loooove
sofia

haham, har ju som sagt en hemsida, (mig och calle) ;)
men den uppdateras inte längre. men kika gärna om ni vill se bilder ;)
www.sofiacarlsberg.zoomin.se.... hade den när jag tävlade som mest :P
eller stallets ; www.stallsvensgarden.zoomin.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback