yee

Vilken/vilka hästar tävlade du?
Calle, stacey och Binett
Vilka klasser startade du?
LC,LB, LA:1, LA:2 - LA:4,och LA:P1

Debuterade du i några klasser?

jaåå


Vilka?
LA:4 och LA:p1

I vilken klass fick du mest framgångar?
LA:1


Vart gick det bäst?
haha överallt tycker jag, men hedemora kanske ;>> fick högst procent där

Fick du någon?
[x] Gulblårosett
[x] Blårosett
[ x] Gulrosett
[x ] Rödrosett
[ ] Grönrosett
[ ] Vitrosett
[ ] clearoundrosett/deltagarrosett


Fick du några poäng?
hajaja vaaa

Var det bättre än förra året?
ee

Hur många segertäcken vann du?

tre tror jag! :)

Var dina placeringar fler eller färre förra året?

mycket fler

Startade du lag?
yess

Vilka lag?
DIv 2 hedemora rk

När gick det bäst?
I säter

Gjorde du något av följande?
[] Missade att hoppa ett hinder
[] Blev utesluten
[] Ramlade av under ett dressyrprogram
[] Ramlade av under en hopptävling
[x] Hade skadeuppehåll, pga skadad häst eller ryttare
[] Var på meeting
[] Startade ett stort mästerskap?
[] Hoppade fel hinder
[x] Tävlade någon annans ponny
[x] Startade en ponny du inte tävlat tidigare
[] Fick 25 % eller sämre i ett dressyrprogram


Nästa år är målet/målen? 

För mig: 
att jobba mer med min vänster sida

Calle

rida DM, och starta LA:P1

Binett

Rida FEI, starta nationellt 


fåår se hur de går :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback