yäääyääää

ojdå, dålig uppdatering av mig här! sorry borry, men har ikke hunnit! helgen har varit helt fullspäckad, i fredags drog jag och johan direkt till borlänge efter jag hade slutat! mycket trevligt, hittade julklappar, men har fortfarande två kvar ;> johans är faen svårast att komma på ;> köpte grejjer som jag är väldigt nöjd med!
sen köpte vi massa gött och fetade i oss på kvällen! haha, fyfan, kände mig som värsta bollen efter! sen på lördagen spelade vi båda match! för våran del blev det vinst med 5-1, så jäla bra! idag så red jag och johan ut! två gånger faktiskt! johan red ut på både stacey och sen denize, så jäkla söööt e han! galopperade gjorde han också! ;D
imorgon ska jag till kiropraktorn halv nio ;S usch, vill inte! men måååååste, fy....
nä nu ska jag göra någon nytta, har nyss städat rummet iaf, sååååå jäkla freeescht!
PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback