snart är 2010 slut!

och snart är det ett nytt år med nya möjligheter och nya tag, för min del iaf! ;D

idag har jag varit i borlänge ( igen) haha var ju dit i förrgår, på annandagen, sen åkte jag och johhan dit idag igen, var egentligen meningen att vi skulle åka till falun, men så blev det INT! orkade inte ;> trodde att det skulle vara jäkligt urplockat på rean i kupolen, men det var det ikke! hittade det mesta jag ville ha! :)

blev ett par nya leggings, ny tröja och ny mascara, ansiktsrengöring, lösögonfransar till nyår, sen beställde jag linser alldeles nyss! har fan köpt tre nya leggings nu ;> så nu är jag snaaart pank! JUSTJA, min nya digitalkamera har även kommit, den ligger just nu på ICA, så mamma får åka dit imon och hämta den! så ska jag försöka knäppa kort på det som jag har köpt ;>
det blev en Canon ixus 130 is
den ser ut såhär, och det blev svart såklart! =D


sen märkte jag att vi hade fått med oss en nyare variant av photoshop på den nya datan! kul kul, ska faktiskt försöka lära mig det, skulle vara kul om man kunde hantera det! hähähä

nää, nu ska jag ta och byta om till innebandykläder, för klockan åtta blir det innebandyträning!
får se hur många vi blir, känns som det kommer vara många borta!

MEN PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback