MERRY CHRISTMAAAAAAAS

god jul på eerrr alllleeesaaammans!
fyfan, just nu längtar jag bara till kalle anka, haha sitter fortfarande med stallkläderna i sängen, borde kanske ta ett ryck och duscha? dessutom sitter jag och käkar upp godiset som jag bl.a fick när jag fyllde år ;) hahahah 2 kg, och nu är det SLUT! hahaha käkat upp det på typ 3 dagar, duktig cheeY!
jussstfaaaaan, fyllde ju år också, fick parfymer, hahaha så nu har jag typ 4 st nya, sen fick jag pengar, så jag äntligen kan köpa den där digital/system kameran som jag alltid har velat ha!!! sen fick jag smink, goooodäääs x2, åååå kleeder! så får väl se vad jag får idaaag!=) hoppas jag får den där locktången, har faktiskt tjuvkika ;)
ahaha, ska bli roligast att ge mina julklappar för ja e såå nöjd med deeeem!
NÄÄ, buhääää nu är jag mätt på godis, kommer väl inte orka nå julmat :(
OCH JAG AVSLUTAR MED ATT SÄGA, FRÅN MIG TILL ER, EN RIKTIGT JÄVLA GOD JUL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback