justja, jag har ju en blogg också

ibland glömmer man helt enkelt bort att skriva, känns inte så jävla kul heller, när man aldrig har nå bra att skriva som låter intressant! kul att skriva om vad man gör på vardagarna hela tiden, jag tycker själv att det är tråkigt att läsa bloggar som skriver om vardagens händelser... ( haha okej varför blev denna text så liten?)
jaja, nog om det, igår blev de 6 månader med beesta <3 puss och igår var det även lussebandy för hela slanteN, var riktigt roligt att få spela, dock jävligt svårt att spela på så pass liten yta, mot vad man är van  vid ;> men det gick väl helt okej för oss, hade oflyt kan man säga! vi vann första, sen spelade vi två matcher till, och förlorade båda,men vi skulle fan ha vunnit, var mycket bättre! vi hade ungefär 100000 skott på mål, medans de andra hade typ fem, och satte två av dom! gaaaaah! men äsch, inte sura idag!
men nej, kommer med ett "bättre" inlägg senare, för nu ska jag få i mig någonting att äta, har sovit fram tills nu ;) kom ju hem sent igår, satt vid donken och åt vid halv ett igår tror jag? haha
PYSS
JUSTJA, JAY VANN IGÅR IAF, BÄST! dock suger det ju att minnah och han är ihop? HALLå, var det inte han som nyss hade en flickvän som han älskade så ofattbart mycket, och hon hade räddat han från droger och blabla, dessutom var de ju gifta? om jag inte är helt ute och cyklar, men ah...stackars flickvän iaf!
och hur härligt ser inte det här ut då på en skala 1-10? funderar fan på att ta mig ett bad i bubbelpoolen, har så jävla ont i ryggen så man skulle behöva sig en massage!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback