jag är snart 17 jävla år

orkar verkligen inte med prov...alltså, man märker inte att man käkar nått för att man är så insatt i pluggningen, hade ett wienerbröd och några godisar brevid mig, och helt plötsligt när jag skulle ta en paus märkte jag att dom var borta, hahaha...fyfan, är så jävla trött, garvar bara jag tänker på det, så cp...
inte vare mättande heller nu är jag hungrig igen, och måste plugga....vi som skulle bada bubbelpool och allt med laget imon, jag som ville, men vill ju inte ha ig på provet, har knappt pluggat alls idag känns det som, kom hem från stallet kvart i nio, kul jul!
imorgon ska jag tamefan hinna med bussen, annars ska jag aldrig stoppa in en godisbit i munnä!
i promise
hehehe
hahah fyfan vad långt hår jag hade på bilden? ;S
sådärlångtärdetverkligeninte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback