imorgon är det min dag!

hej kära blogg och framförallt hej kära läsare, hoppas att ni har haft en bra dag idag kära läsare, för det har jagg typ haft kära läsare, men nej nu ska jag försöka skriva vanligt kära läsare / adjö
cp, hahaha! hejhejhej hemskt mycket hej! hela helgen så har jag faktiskt gått upp klockan åtta! känner mig riktigt duktig faktiskt som lyckades ta mig upp! dock hade jag inget val eftersom jag var tvungen att ta ut åtta hungriga hästar! -.- men inte ofta det händer, så man ska va glad att man oftast slipper!
har varit en fullskpäckat dag idag för min del, har ridit tre hästar, red binett i ridhuset med jenny & stacey, sen testade jag rida stacey på kandar, var inte så svårt som jag trodde! =D hehehe.... sen så hände det en mycket tragisk olycka, min käreste mobil ramlade ner i det sandiga ridhuset, och den låg nog där ett bra tag innan jag märkte det! ( eller rättare sagt jenny) buhu, men den funkade då iaf, men jag skulle förstås vara där och pilla ändå, så vips så slutade displayen att fungera!!!!!!! ;(((( så just nu ligger han i koma, min underbara vän <3 men pappa ska lämna in han hos någon som kan dedär! så jag hoppas att vi återförenas snart <3 haha, menvafaen, vill inte ha någon ny mobil heller, för att man är så himla van med allting i dendär mobilen! och alla nya mobiler som finns nu har typ bara touch skärmar, och vill int ha det nåå! är för osmidigt för mig att ha å göre med!
nej, så håller mig till min hederliga sony ericsson <3 tills vidare får det väl duga med en väldigt väldigt gammal siemens som var en av de första kameramobilerna, hahaha man satte en as fet liten kamera på sidan av mobilen, där man laddar! hahaha.....
sen vare till nästa stall och rida calle balle llingon skalle!
JAG och johan har även spelat bingolotto, och inget vann vi :((
ÅÅÅH damp, känns som jag har as mycket att göra, lär skriva klart specialidrotten också (träningsdagbok) är ju klar med själva dagboken, men lär renskriva på datan -,- suck....
sen nu måste jag städa rummet, och duscha! det ser förjävligt ut!
HIHIHIHIHI OCH IMORGON FYLLER JAG ÅR, hopppas jag får vad jag önskar mig! hihiihihihh
då blir jag myccckkket glad mor & far! GODIS STÅR FÖRST PÅ ÖNSKELISTAN! har jag berättat att mamma köpte 4 kg godis till mig förra födelsedagen och julafton till mig?! LOVE IT
hade bra / från en godisberoende ttyp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback