hej jag är en rubrik

sitter just nu i soffan med mamma, pappa, johan, oskar, raja och mig självsåklart! ;) nu saknas bara calle, så då skulle alla djuren vara här ;) haha..sällskapssjuka! men ne, har pluggat hela kvällen, eller ah plugg och plugg vet jag inte om jag ska kalla det, har så jävla svårt att koncentrera mig ibland, och idag var det en sådan dag!inte bra inte bra, men får hoppas att det går bra på naturkunskapsprovet imorgon iaf! =D hehehehehhehe, nä bästa johan är här nu iaf, kan int bli nå bättre <3 dom är inne i någon jävla psyk film medan jag sitter vid datorn, pallar inte att se sånna där filmer, man blir fan galen! kan aldrig hålla tyst och skriker som en stucken gris eller så skakar jag! hahah ;9
ÅÅÅH FÅR FAN DAMP PÅ PAPPA, han åhållller på att putta ner mig från soffan, ont i ryggen har jag iaf!
nu blev  jag sur
HEJDÅ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback