dancing on my own

haha, blev en tripp till borlänge idag igen! ;D trevligt trevligt, dock blev det inte så mycket inköp för min del, köpte en julklapp till johan, sen kollade jag bara på olika julklappar som jag önskar mig ;d sen köpte jag gööödis på ÖB, yeah! haha.. sen åkte vi hem till mig, sen gick jag upp till hallen och kollade på när laget spelade, fick ju somsagt inte träna idag eftersom jag var hos kiropraktorn igår, lovar att det har hoppat tillbaka som det var innan, knakar ju i hela mig när jag rör mig tyyyp! och ah, har väl inte fått så mycket gjort denna dag, var meningen att jag skulle skriva klart träningsdagboken, men ikke sa nikke, har skrivit 14 sidor, och det behövs några fler innan jag har sammanfattat min säsong! imorgon blir vi typ bara 5 pers på engelskan, kul jul....resten har ledigt för att dom åkte och tittade på någon irländsk teater! haha ;> men äsch, vem vet, jag kanske försover mig? ;)
nää, nu ska jag stänga av denna doooaata och pallra mig upp till duschen, sen blir det träningsdaaaagboken!
CIAAAO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback