Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

idag var det shopping på mellandagsrean i borlänge! :)
var så jävla mycket folk, så det är väl skapligt urplockat i storlekarna må ja tro!
skojjar inte när jag säger att kön till ginas kassa var 60 m!
hahah helt sjukt, handlade inte så mycket, tycker inte om när det är så jävla
mycket folk omkring en, och + att köerna är så lååånga!
men fick med mig;
*Lacklegging
* Tröja med mönstrade ärmar
* Jeansleggings
* Sen en ny dator till mig å pappa
*massa trosor från HM
sedan tar jag och johan en tripp till falun för att se vad dom har att erbjuda, måste hitta något att ha på mig på nyår då det ska partajjas i Faalun! hääärligT! känner mig redan taggad på att göra faluns gator osäkra ;)
var egentligen meningen att jag skulle köpa en digitalkamera idag, men det blev inget köp, eftersom dom inte hade den färg på kameran som jag ville ha! jag vill inte ha en silvrig, smutsbeige typ ;> skA vara en svart! =) hehe så den ska beställas nu! =D!
får se om den är bra, men den ska tydligen vara det! :D
det jag hade på mig idag var de vanliga typ, jeansleggings, vita lacoste, ett vitt linne, och en rosa kollege/huvtröja adidas som jag fick i julklapp! (Y) sen en vit halsduk och vinterjackan över det!
håret hade jag uppsatt i en knut!
PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback