Dag 03- Presentera mina föräldrar

japp, då vare dags att presentera mor och far! dom är nygligen gifta, haha! gifte sig i somras i våran trädgård ;> lite enkelt å så med bara släkt! min far heter per-ove Westman och kallas perra, peo..allt möjligt! sedan har jag en mamma som är finsk som heter teija sillanpää ;> haha så ah, jag è ½ finne! ingen finska kan jag hällä!

pappa är knäpp och galen, och har en humor som ingen skrattar åt! haha.. mamma däremot har ett humör som heter duga, ah, ett riktigt finnhumör kan man säga! haha !

ja, de var väl allt, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer ;D hehe





frida

hahahaha dör

"ett riktigt finnhumör"



din mamma som är så goo :D

2010-12-17 / 15:17:14
ssoffian

hahaha hon har ju det ju, alltså damp!

2010-12-18 / 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback