DAG 01- PRESENTERA DIG SJÄLV

yes man, då är det dags för en presentation!
mitt namn är då Sofia Therese Westman, 931220..
kan väl beskrivas som en dum blondin som är knäpp, galen, sprallig
och ah! hahah JAG är alltså FOOOORTFARAnde sexton jävla år, men
om mindre än en vecka blir jag sjutton! de var på tiden...kan säga att det suger att fylla sent, känns som mman aldrig fyller år, och det tar ju hundra år innan jag får ta körkort, hade lika gärna kunnat blivit en 94;a!

mja bor i en by som kallas vikmanshyttan, hehe...här bor det många utlänningar, mina besta kompisar!
bor i en stor villa med mor & far, jag har även två storasyskon, men båda har flyttat hemifrån, så ah..de är bara jag kvar här!

går andra året på gymnasiet inriktning ekonomi! det trivs jag med, våran klass är MYYYKE BRA BRA!
jag rider och spelar innebandy, har spelat fotboll förut, men slutade dehär året, blir för mycket att ha tre sporter samtidigt för mig, speciellt när jag har ridningen som jag satsar på!

jag har en c-ponny som heter Carlsberg ( HAHAHA som ölen) nä, men döpte honom till det eftersom jag älskar öl så mycket! tävlar även en annan ponny som heter Binett, sjukt underbar! sen har vi en katt som heter OOOSKAR, och en hund som heter raja baja!

hum, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men har en underbar pojkvän som heter JOhan boan jois laserturken granlund... min bästa kompis och bästa pojkvännen! jag ska göra honom till en legend inom ridsporten! haha tro mig! mannen myten legenden

NEJ, nu orkar jag inte skriva ´mer om mig själv,
PYSS PYSS...

Och detta är till er som inte vet hur jag ser ut! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback