06- DEt här ska jag bli när jag blir stor

hum ja, är fortfarande just a kid, så det vejjar mellan olika yrken som jag skulle vilja jobba med!
men för ett år sedan var jag fast beslutsam över att jag skulle bli en polis, men nu vet jag inte riktigt. Det är en skitlön, man jobbar hårt och det är väldigt krävande som jobb. Jag vill verkligen inte bli en sådan polis som "nattpatrullerar" alltså typ, som att åka runt och slänga in ungdomar i fylleceller, eller hälla ut deras alkohol! nä, vill inte bli någon polis i ett mindre samhälle, blir nog antagligen stockholm eller nått, skulle vara kul att vara kriminalare! men jag hatar ju att se döda lik, HAHA...så ah, men så kanske det inte är om typ 15 år!
så somsagt, jag vet inte riktigt...
sen går jag ju ekonomipogrammet, och jag tycker faktiskt att det är kUL! så vem vet, kanske börjar jobba på en bank eller startar ett eget..
men en sak som jag ska uppnå är att rida på en högre nivå, i dressyren..hoppningen ser ganska mörk ut för tillfället,haha så feg som jag har blivit för höjder ;> förut kunde jag hoppa 1,25 utan problem, var bara att köra på tänkte jag då! men nu, när man inte har hållt igång det, har jag tappat känslan helt för avstånd, och allt!
men ska väl börja träna så jag kommer in i det igen, har ju somsagt nästan bara tävlat hoppning i mina yngre dar, dressyren var verkligen inte i toppen då!
jaja,  nog om det...nu ska jag kika på en film, och invänta en full johan som kommer senare från lagfesten ;) haha tur att inte jag var med
PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback