04- Mina syskon

eftersom jag nyss har skrivit om mina föräldrar kan jag ju lika gärna skriva om mina syskon också ;) ttvå flúgor i en smäll liksååm ;> jaja, dels så har jag jävligt tråkigt också, har suttit i datasalen i hundra år dessutom, så något måste ju göras!

har två storasyskon, en bruder och en syster!
min storebror heter Christoffer och är 22? 23? 24.. han jobbar med någonting, åker runt på olika platser med något byggföretag, höhö! han är en knäppis, han bor dock inte hemma nu, men när han väl gjorde de så bråkade han hela tiden med mig! hade fan blåmärken överallt, haha..
men enligt han själv är han nog en riktig _ ccoolllie collie boy_!
de flesta säger att jag är as lik chrille, men det tror jag verkligen inte, eller är jag? ;S

sen har jag ju en syster också, som heter JOnna...haha hon är 20 år!
rider gör hon också, dock är jag mycket bättre än henne! hhaahha
nejdå, men hon har iaf världens gulligaste hund, nelly <3!
jonna är väl snäll, oftast..... ;) 

  ---->


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback