zzzzzzzzzzzzz

nu sitter jag här och jennifer ligger brevid och snarkar, fyfan
vilken krigare hon varit idag, gått upp sju! ;) haha, om jag hade
gjort det hade jag varit död vid det här laget, men men vad gör man ;)
vi har gått ut med hästään, åkt in till staden å köpt jävligt mycket flott,
dipp, dricka, chips och godis! så nu har jag ätit så jävla mycket så jag
är spysjuk! :( buuuuhu hatar faen när det blir så! sen har vi tittat på
film, vi kände att vi ville återuppleva gamla barndomsfilmer så vi tittade
lite på jorden runt md timon och pumba! hahahaha...sen såg vi 2 min på another
teen movie, sen bytte vi till american virgin, men äääh den sket vi i, hon sover
ju föfan bara, så jag skriver blogg istället ;)
men ah, lär fan också sova fan, fan vad skönt fan!
PYSS FAN
testa även tona håret fan, blev fan as bra fan! är fan as nöjd fan
faaaan va bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback