yä yä wow wow!

nu är jag hemma från stallet! eller ah, kom hem för en timme sen! ;)
haha, övningskörde hem också, gick fett bra! börjar lära mig dedär
riktigt bra nu! stolt! =D hahaha, trodde aldrig jag skulle lära mig!
menmen, ska väl duscha nu, och städa rummet och försöka leta reda på
alla kläder som jag tappar bort hela tiden, fattar inte vart de tar vägen,
helt looost! har även kikat lite smått på fångarna på fortet, tycker nästan
att det var bättre förut när man var mindre! men ah, är inte så dåligt nu heller
men...
HAR FAEN DAMP PÅ SPOTIFY, jäla skit, laggar ju föfan pung! går inte att byta låt
eller sänka ljudet, lär stänga ner det hela tin! ;(
menmen, nu ska jag väl duscha och få lite saker gjorda!
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback