WIHHO!

har sovmorgon till halv två idag! har bara två lektioner också! fett skönt!
så nu lär jag väl duscha, och fixa ordning allt som jag är så seg på!
justfaen, lär göra engelska läxan också! ;> träningen igår gick as bra,
dom skötte sig jävligt bra! trots att jag fortfarande är krasslig och förskyld!
idag händer det väl inte så mycket tror jag, göra läxor, hahah! och rida binettan
fjärtan, tävlar ju somsagt i helgen! få se hur det går, sista tävlingen för oss! :(
fyfan, sen ska hon ut på annons och säljas! :(  tråkigt att jag blir för gammal
nästa år, annars hade fan jag haft henne! så är det någon som vill ha en framtida
dressyr ponny som kan gå SM? aldrig suttit på en ponny med så höga ambitioner som
denna! dock kostar hon ju lite, men ibland går hon som hon vore värd en miljon!
menmen, jag har ju lille calleballiiee kvar som jag får tävla! =D
sen får vi se! :) börjar väl tävla storhäst nu också, kanske får låna stacey! ;D
fast ah, nu vare hästsnack! men ni behöver inte läsa! (;
fööööör nu ska jag duscha!
PUSS
VEM HAR en häst som kan stegra på kommando?? JO JAG =DDDDDD

Anonym

haha men du verkar ju ha någon förmåga att få pli på alla olika djur du har :D hehehehe men det är ju bra :):):)

2010-08-26 / 15:33:43
URL: http://frrdaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback