svar på en anonym fråga!

när man klunkar vodka & låtsats vara full. fjortisfylla med andra ord, men en mintu gör ju kroppen glad ;] eller hur vare?
tattigt & skryta om alkohol när man inte ens klarar av att dricka 2 cider.

haha, ojoj...för de första, du verkar vara väldigt mogen att stå för vem du är! :)
och för de andra; råkade jag komma åt en öm punkt när jag skrev inlägget?
och för de tredje, jag har aldrig skrytit om alkhol i min blogg, och om jag har gjort det
visa mig det gärna kära du? :)
och min fråga är? klarar du av att dricka fler än två cider? för de gör jag! :)
vad ska man göra, orkar inte ens lägga ner energi på vissa människor!

PUSS

och kom ihåg, en mintu gör kroppen glad,
OCH BTW, vem har sagt att jag menar alkohol?
DET kan ju vara en mintpastill! ;)

hunken

haha klockrent fia!

du e king på att dricka

2010-08-11 / 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback