MORGONSTUND HAR GULD I MUNN

vaknade för att jag skulle jobba imorse, men sen somnade jag om igen, ack! :(!! f
ett skönt bara att det värker lite i mina läppar, haha!
innan jag skulle lägga mig igår hade jag på återfuktande salva på dem,
typ nå lipsyl-aktigt, men det var tydligen gammalt eller nått, men det var
jävligt starkt, och jag som är överkänslig för typ allting! haha så mina
läppar svullnade upp as mycket, såg faen ut som jag hade sprutat in nå skit i
dom! eeh måste väl härma kissie?!

nej så jag såg väl ut som en trött tjej med xxxl läppar, och jag som hade ganska
stora innan också...haha! så då kan man väl köra på det om man vill ha fett stora
läppar, eller jag tyckte dom var det iaf! ;) haha gick faen inte ens å prata typ, as
creepy känsla! billig läppförstoring ;)

haha nä nu lär jag dra till pappas jobb, är ganska försenad ;))

PYSS





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback