livet har sina goda stunder!

fyfan, vilken hektisk fredag! aldrig varit så jäla stressad! ahhaha
slutade fyra, sen blev det en väntan på buss, kom hem tio i fem, sen
så skulle vi lasta tjugo över fem, så jag hade 20 min på att ta mig med
moppejäveln till stallet, och då skulle jag hinna äta och byta om, fyfaen vad
jag speeda på! haha, men träningen gick väl helt okej tycker jag, kunde gått
bättre...sen blev det tillbaka till stallet, fixa och trixa, åka hem, slänga i sig
mat, plugga LA:4 pogrammet till imorgon, sen hämta ridstövlarna igen och åka
till hedensund och träna igenom pogrammet med binett, det kändes skit bra! =D
så nu är jag as taggad inför imorgon! :) startar sist också, ännu bättre! =DD
menmen, nu får vi se vad jag hittar på...kanske drar hem till anton och tittar när
han "raidare" haha spelar! ;)
men nu ska jag dricka coola och lite ******* ****** gött!
PYSS
ha en bra fredag, alla och allah! hahahahahahaha, k


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback