hemkommen från tävling å allt!

fyfan, en heldag med två hästar på tävling i illbäcken! :)
det gick jävligt bra och jag är jävligt nöjd, red bara en klass med båda, och det var
jävligt tur, för det var så jävla varmt! startlistorna hade uppdaterats kockan sju imorse, och då startade jag fem i ett , men sen när vi kommer dit märker vi att jag startar kvart över tolv istället, så då hade dom ändrat helt plötsligt, och så får dom faen inte göra! sså sstressade faen ihjäl mig, tappade koncentrationen och allt! GAAAAHh! men ah, det gick bra iaf, ( till slut) själv tycte jag att hela ritten gick skit ;) haha så jag grinade t.o.m när jag hoppade av, hahahah! men sen så fick jag fan bra poäng ändå, 64,17% och det var jävligt bra med calle, eftersom det var våran första start på ett helt år! red en LB;1a med han :) så jag kom tvåa med trepoäng frå vinst =D fick as fina priser också! bästaaa calle!!! sen var det binetts tur, och henne startade jag först på..det gick helt okej, fast ett x antal misar, red på 66,06 % i LA:1 och det var helt okej! kom fyra och det var tre placerade, så jag hade tagit ner enne och allt och väntade på prisutdelning,då slog den sista mig! :( DET var surt, men men bara att ladda om till nästa tävling med henne = DM! =D ska bi fett kul å rida de!
och på tisdag blire stockholm med julia, sen vankas det skola! kul jul säger jag bara, kul jUL!
men ah....uppdaterar mer  imon...så nu ska ja se på sex and the city och sova!
PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback