HELDAG I STOCKHOLMS CITY

HEJ TJA HALLO HOJ HEJSVEJS HALLÅ BLOGGEN
idag har det varit en heldag i stockholm med Julia, blev mycket
fattigare men lätt värt, fick med mig lite grejjer hem! fätt najs
så man har lite innan skolstarten......buhu helt sjukt att det här är
sista natten som man får sova ut, eller ah..sova ut och sova ut...
ska upp halv åtta imon, träning i falun med binett för Kerstin Ahlgren
åhhhhh, men ah...var as trött för ett tag sen, men nu ska jag sova!=D
stockholms resan tog på mig, efter väntan på tåg ååå allt...
men kkan ju skriva ner lite grejjer för er som....heheh bryr er?
* Två björnborg hipsters
* undäärklädder, behåå å trösäär
* somriii tröja
* två randiga linnen
* en klänning, sommar klänning
* en till klänning, litäää mer festlig
* smink
* rengöring
* jävla hårspännen
* volang topp
* leggings, genomskinliga med blommor, hahah vette faen hur man ska förklara ;)
tror dee var allt...
MEEEN GODNATT
PUSS
(btw, första innebandy träningen för mig imon, fett taggad =DD)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback