hatar spotify reklamen

hehheeheh sorry för dålig uppdatering, men ah! har inte haft tid att blogga så jäla
mycket, för jag har varit i rättvik me underbara personer! de var riktigt trevligt
dock så jäääla kallt när vi skulle sova, hållde faen på att frysa pitten av mig!
så jag sov väl kanske en timme sammanlagt, fufaen! och vaknade typ 10000 gånger
varje halvtimme!

idag är det en ny dag! ;P coolt att jag bloggar 00.00! fräänt
har varit sjuk idag, fuuuu...men nu mår jag mykkää bättre! :ID
har klippt gräset med nya gräsklipparen, sen har jag övningkört också!
det gick faktiskt fätt bra, börjar få ordning på den där skiten nu!
körde hem gjorde jag också, fufaen! och nu sitter jag här och
har så jävla äckligt ont i ryggen, vette faen vad jag har gjort, har
suttit i i några dagar nU! :( + att det värsta är att jag ska träna i falun
imon med binett, och det kommer göra ont som faen, annars får väl
jenny rida då! men äsch, är man en krigare som är man! bara att bita
ihop! ;D

JUSTJA jag ska färga håret också! =DDD beställde hem färg nu, blir
typ färgen " pärlsilver"...så blir jag lite silvrig dåÅÅ! ;D får se hur de blirt!
visar väl en bild sen antar jaG =DD

sen höppas jag att  jag kan dra till falun nästa vecka till
friddi fjutus! sen ska jag och julia dra till stockhom!


men nu blire en bild från rättvik och min coola rosa blinkande cowboy haaattt!

PUSS


fridi fjutus

hahahahahahahah fridi fjutus, det var något nytt :D But i like it!

2010-08-06 / 02:17:46
Anonym

friddi fjutus*

2010-08-06 / 02:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback