FANTASI! AHA

SERIÖST
fan vad sur jag blir på mig själv!
lovade mig själv att jag skulle gå och lägga mig
tidigt igår och vakna tidigt idag, så jag ställde
alarmet på halv tio, men nejnej, det slog jag av
och vaknade istället klockan 12! haha asså,
måste faen börja gå upp tidigare för att jag inte
ska vända helt på dygnet, och hur faen ska det gå
när skolan börjar? gå upp klockan sju varje morgon, jo
tjena mittbena! good luck till mig själv säger jag bara! haha ;)

men nu har jag varit fastklistrad vid både dator och tv samtidigt i en
och en halvtimme, kanske dags att göra lite nytta?
tänkte köra ett pass på roddmaskinen i en halvtimme, och dränkas
i mitt egna svett, har faen inte varit ute och tränat på 4 månader,
helt sjukt! verkligen inte likt mig, kände ju mig som en träningsnarkoman
förut föfan! men ah ikväll blire iaf träning med två hästar för kerstin Ahlgren,
tagga för tävling ihelgen med binett i Illbäcken, ah säg du vart de ligger! rider
bara en LA:1, sen blir DM i säter :) hihihihi sen ska vi försöka klämma in stockholm
också innan skolan börjar, måste shoppa! jullan pullan måste följa määä
men nu ska jag göra lite nytta!
PYSS
Stegrande häst (00026)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback