en minttu om dagen gör kroppen glad!

hejhejsvejs i lingon skogen, mår skit....rent ut sagt! min hals är stort som ett äpple
och det går knappt å svälja, kul juL! inte faen kan jag andas genom näsan heller, buhhu
ännu roligare jul, måste ha sänkt immunförsvar föfan! har blivit sjuk flera gånger nu under
en kort tid, säkert bara för att jag inte tränade förut! haha..+ att jag åt cirka 30 kräftor igår,
blev säkert sjuk av dom, oflyyyyt! lär väl bita ihop och dra mig till stallät och rida caaallllieeeee,
han har väl säkert träningsverk efter hoppträningen igår, poor little horsiiiee!
menmen, idag kommer jooois hit iaf, blir jag lite piggare iaf! vette faen vad jag ska skriva,
ett jävligt ointressant inlägg haha, men vad gör man!
PYSS
HAHAHHAHA DEN MEST OSKYLDIGA BLICKEN SOM JAG SETT UNDER MINA DAGAR!

frida vem annars

du kanske har kyssarsjukkan (köttelfeber) inte å leka med det inte!!!

2010-08-22 / 02:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback