du är det finaste jag vet!

sådär ja, hemma från första innebandyträningen....fast ah, kom väl hem för två timmar sen! ;)
ffyan vad slö jag känner mig just nu, helt seg i hela kroppen efter träningspasset, känns bra att
man kommer igång igen, med träning och allt! får tillbaka lite styrka och muskler, kondis också..
skolan börjar imorgon också, känns ju värdelöst, men bra att komma in i rutinerna och komma upp
på morgonen! ;)hahaha jag som alltid försover mig! det ska jag faen sluta med, aldrig mera försova mig!
fast det kommer jag ju men.................................åh vet int vad jag ska skriva, kul jul!
lär väl duscha igen och fixa alla grejjer inför imöra, så jag slipper springa runt hejvillt och leta
som en korkad blondin!
men men, see ya
PYSS
vinst i hedemora! =D vårat rekord på 74,80 %


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback