BUMPY RIDE

sitter här i skolan och lyssnar på spotify, och "jobbar"! ;) alla andra är på språk
så jag sitter här i min ensamhet, buhu! ska lära mig alla afrikas länder, typ 54 stycken?
kul jul...känner mig lite mobbad i infoteket när jag sitter med stora jävla hörlurar på huvää, och hostar
och snorar som värsta sjuklingen HHAHAHAHAHAHAHAH! jaja, har inte sååå jääla många lektioner idag, som tyr e! + att jag slutar halv tre, och min tidiga buss går liksåååm tjugo över två? och nästa buss går tip i fyra, ännu roligare jul att vänta!
när jag kommer hem ska jag väl dra till stallet till knäppa hesten som e lite dumihuväää!

ja jag keller på daj
jag flakkar runt, jag vetn vad ja hoer till, heei
ey noper entu lebeur, jag vent ska du hoer tel, jag klenge, ser
en sioelett, va e do no? keller e du , hav fo mai die da keller ee hooooo
JAG KELLER PÅÅ DAY, JAG KELLER PÅ DAAY, JA JA KELLER PÅ DAAY, JAG KELLER PÅ DAY
JAG JAG KELLER PÅ DAY, JAG KELLER PÅ DAY, JA JAG KELLER PÅ DAY, JA KELLER PÅ DAY..

hahah, den där jävla danska låten kom upp på spotify, så jag försökte hinna med å skriva
de han sjöng, hahahaha cp ja e

PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback