tre test

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: hon, djurplågare, mördare.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: en bok, lilla Tv;n, hårsnoddar, mobil
Tre saker jag gör just nu: skriver, lyssnar på musik, skriver med en turk
Tre saker jag vill göra innan jag dör: åka till Australien, rida på en elefant och en kamel, hahaha
Tre saker jag kan: jag kan allt!
Tre saker jag inte kan: säg ngt som ja inte kan? ;)
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Stereo Love, U got me good och Party in the USA.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: sjunga, spela gitarr och piano..
Tre favoriträtter: koldolmar, pölsa och rotmos, hähähä

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? trosor och ett linne tyyypy
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) på sidan
- Hur många kuddar har du i sängen? tre st
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? lite olikkkka
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? jaa, eller njaa

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord. hum; skön, vanlig, normal? :P
Vad innebär mode för dig? snygga kläder
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? hum, gina, hm, sisters, ruth m.fl, bik bok osv.
Shoppar du second hand? naj, har inte gjort iaf
Vilken är din favoritdesigner? vet int, ida sjöstedt?
Vad är din favorit i höst? jeansjackan
Hur mycket shoppar du för i månaden? 1000 kanske.. ibland mindre elr mer, beror på hur mke pengar ja har!
Dyraste plagget respektive billigaste? dyraste, hum..peak jackan för 2600. Och billigaste är nog 49 kronor.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? jaa! mer !!
Brukar du tröstshoppa? nejeeee,
Högklackat eller lågklackat? högklackat e snyggare :D
Vilken är din drömväska? ¨ååååååh, en prada! :)
Vilket blir ditt nästa köp? nya klackisar, och en klänning
Vilka är dina stilikoner? dont know...
Favoritplagg just nu? läderjackan!
Favoritaccessoarer? örhängen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback