LAUFEN, faire du jogging

fyfan, helt jävla fucking slut!
har inte tränat på as länge, känns det som iallefall! vet inte hur många veckor det har gått sen jag tränade regelbundet med innebandyn, men somsagt.. skulle iallefall ut på en springtur runt gåran idag för att komma igång lite. Tyckte det var riktigt kallt ute, så jag tog på mig en tjock fet jävla dunjacka, mjukisbyxor och stickade vantar och headset..kanske inte var de bästa...skulle ha mindre kläder på kroppen och mer runt örona! hahah...fyfan, hållde på att kvävas av dunjacksjävleln, sen hade jag lovat mig själv att jag inte fick stanna och gå en enda gång, så det var bara att bita ihop och springa, GO FOR IT! så jag kom hem helt jävla utslagen.... och nu sitter jag här! (; helt svettig, myyyyysigt...ska väl snnart hoppa in i duschen, känns dock inte så lovande, orkar knappt resa mig..min hals känns helt kaputt!
 
cp ja e.  BTW .....CP MEANS= COOL PERSON,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback