i want you so bad

seriöst, fan vad jag hatar mig själv just nu
vafan måste jag bete mig som en jävla femåring. . .
om jag skulle berätta sanningar för er om mig själv så skulle listan
bli jävligt lång, och jag blir så trött på mig själv.
helt jävla värdelöst, och inte fan går det att plugga heller
och inte fan går det att starta moppen heller, och inte fan kan jag vara
ledig imorgon HELLER! asåååååå seriöööst, jag cuttar sönder mig själv snart, hah!
men ÅÅÅÅÅH, hatar dom här dagarna, när absolut ingenting går, en stor fet jävla feg gris är jag
ful och äcklig med äckligt fult flottigt hår med äckliga korta fula nageljävlar..

inte ens musiken är rolig att lyssna på, hahahahha
ÅÅÅÅÅH seriöst, ska fan, gå ut och slå sönder moppen, och om den startar, ska jag köra som en jävla galning i en väg, så slipper jag både moppen, och kanske mig själv


BLABLABREHJMFBGIOHJBVVKVKVÄDOV
JAG HAR DAMP IDAG, OKEJ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback