dålig uppdatering, men int lider ni av det ällä? ;)


skogsturken ringer;
-VEM FAN VAR DET SOM KASTA?
- jag vet inte.. fast så vet man! ;P;Ppp;Pp;P;Pppp;;P;PP;PPp

haha, åh vad trött jag är, sitter här å lyssnar på lite roli musik, hiihihih..ah, tjaa? ska väl snart iväg på träning, för er som så gärna ville veta det! ;D
har spelat meet me halway 1000000 ggr, och låtsas som jag är tjejen som sjunger.. hum, undrar vad grannarna, eller rättare sagt turkisarna/utläningarna eller vad ni vill kalla dem......säger näär jag står och hoppar som en galning...
hihihihiihih..

kom till vikmanshyttan, såg sofia westman hoppa i fönstrena, då drog jag! ;P;Ppp;P;PpppP;P;Pppppp
hähähähäähähhä
aja, jag lär väl fixa lite grejjor innan jag sticker,
höres
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback