dålig uppdatering, i know

sry för dålig uppdatering, men har varit busy hela dagen!
gick upp vid nio, sedan var det färd till Falu RK för dressyrtävling med binett! :D gick skit bra faktiskt!
hade inga förväntningar alls, med tanke på att hon är unghäst, och för att jag bara ridit henne 6 gånger, och detta var hennes allra första ridhus( förutom hemma i hedenslund) , sen har hon bara varit i hedenslundridhus, åsså börjar man att åka till falu rk;s ridhus som är läskigast av alla typ! :P

hah, men ja...hon var faktiskt helt cool, och det var jätte läskigt för henne väl inne på banan! ;D
men red på 60,74% och det var helt över förväntningarna! helt sjukt! :D man undrar hur mke man hade fått om hon inte varit så spänd och tittig, men fick bra omdömen iaf! sen går hon bakom lod ibland, men det är en träningssak, så hon måste finna sin rätta form, men det kommer!

sen var det dags för LB;1 och där gick det också kanoners, över förväntningar, red på 62,57%, HAHA. mke bra, med tanke på att hon tvärnitade framför domarna i galoppen, så där fick jag en trea bara, ahha! men jaja, sen blir det fagersta! får se om det blir folkärna, kanske bara en LB;1, fanns ingen LC;1, och vill faen inte börja med LA redan andra tävlingen!
men somsagt så kan jag sumrera dagens belopp: MKT väl godkäänt för binettans del! (Y)
bilder kanske kommer om jag får nå av jenny! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback