what´s your thrill?

HAHAH, asså jag blir så jävla lättirriterad på människor som tror att de känner alla, vet hur dem är..tror att dom själv är så jävla bra..du var snäll till en början, var faktiskt riktigt bra vän med dig. eller riktigt bra kanske jag inte ska uttala det, men du var en bra vän. men nu vafan, vad har hänt med dig? ÄR du två år eller? en morsgris? sök hjälp vafan, stå på dina egna jävla ben och ta slagen som en man. och tror du jag bryr mig eller? du är inte så jävla mycket bättre själv. varför går du med oss om allt är så jävla jobbigt?
människor kanske trivs med sig själva, hur de en ser ut? och du säger att man ska vara nöjd med sig själv, HAHAH. bullshit, du som själv klagar ständigt. vafan? whats wrong with you?
nu får du förfan rycka upp dig, det är en hård värld? eller vad trodde du? att du skulle bli serverad med allt på ett silverfat?  jag skrattar bara, vet inte varför, antagligen för att jag tycker så jävla synd om dig.

KYSS

hheehe, ah..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback